کتاب ساختمان های گسسته
دانلود و خرید جزوات دانشگاهی و آموزشی
دانلود و خرید جزوات دانشگاهی و آموزشی
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):
دانلود مقالات و پایان نامه دانشگاهی

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:17---13 خرداد 1391
سلام

من 4 سوال از درس ساختمان گسسته دارم که حل ان برابر نمره میانترم من حساب میشه

میتونین بهم کمک کنین و جوابها رو برام پیدا کنین؟

چون میانترم ندادم واقعا برام مهمه

خواهشا خواهشا خواهشا اگه میتونین بهم کمک کنین بهم جواب بدین!

ممنون
پاسخ:سلام. من مدیر وبلاگ دانلود جزوات آموزشی و دانشگاهی هستم. توی وبلاگم نوشته بودید که سوال از ساختمان گسسته دارید. من حل تمرین تمام فصل های کتاب ساختمان گسسته قلی زاده ( اگر اسم نویسنده را اشتباه ننوشته باشم ) روی وبلاگم قرار دادم. مطمئن هستم که به دردتون می خوره. اگه هیچ کدوم از سوال ها به دردتون نخورد سوالاتون رو برام ایمیل کنید تا جایی که بتونم حتما کمکتون میک نم دوست عزیز. tanhayi55@gmail.com www.jozvedarsi-55.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 22 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط ندا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی